Geen producten (0)

How long will my order take to arrive?

 

   De levertijd bedraagt doorgaans 5 tot 10 dagen na ontvangst van je bestelling. ( sommige producten hebben een lange levertijd , dat staat vermeld in de product omsgrijving).

   Aangezien je bestelling door onze partner PostNL wordt bezorgd, kunnen wij niet altijd garanderen dat je pakket op tijd aankomt.

 

Bezorging: 

  • Indien je niet thuis bent bij de bezorging, wordt het pakket door de postbode van PostNL de volgende werkdag of op zaterdag opnieuw aangeboden. Indien je ook bij de tweede bezorging niet thuis bent, laat de postbode een bericht achter. Je hebt dan drie weken de tijd om het pakket op te halen bij een afhaalpunt in de buurt van het leveradres. 

 


_______________________________________________________________________________________________________________ 

On average, orders arrive to the destination address in 5 tot 1 days. (exception when another delivery time is mentioned in the product description).

The delivery time will depend primarily on one factor: item availability.

Item Availability:

Unless otherwise noted, all items available for purchase on the website are in stock. Items that are backordered contain a note indicating this fact as well as the expected delivery time frame.

If we determine that we will not be able to deliver an order within the promised timeframe, we will immediately contact you via email.

 

Will I have to pay taxes and duties on my order?

 

INCADREAM will cover all duties and import taxes for customers in EUROPE. Orders being shipped to addresses outside of the EUROPE may require the recipient to pay duties upon delivery. Customers outside the EUROPE, and particularly those in Latin America, Africa, Australia and Asia, are encouraged to contact their local courier or customs bureau to inquire about possible import taxes. INCA DREAM cannot be held responsible for duties or taxes imposed by the local government on orders delivered to countries other than the EUROPE. Please note that while we will declare orders containing a gift message as "Gifts" on the Customs declaration, we cannot honor any requests to alter the declared value for an order.

 

Facebook Googleplus Twitter Pinterest Linkedin